Přehledný návod sdílení přístupu do Google Merchant Center

Potřebujete sdílet přístup do vašeho účtu Google Merchant Center? Ať už pro správu kampaní na Google Nákupy nebo dynamický remarketing? Ukážeme vám jak na to. Projděte si jednoduchý postup krok po kroku.

Většina e‑shopařů je překvapená, když zjistí, že pro tvorbu a správu kampaní na Google Nákupy (Google Shopping) potřebuje mít založený účet na Google Merchant Center. Ten je potřeba i pro cílený remarketing. Google Merchant Center je nástroj pro nahrávání dat o vašem e‑shopu a produktech do systémů Google. Umožňuje využívání dat vašeho e‑shopu v reklamách v Google Nákupech a dalších službách Google.

Aby pro vás mohli specialisté na online marketing remarketingové i výkonnostní kampaně spravovat, potřebují od vás přístup do Google Merchant Center. Pojďme si přehledně ukázat, jak přístup nasdílet.

1. PŘIHLASTE SE DO SVÉHO GOOGLE MERCHANT CENTER ÚČTU

2. V HORNÍ ČÁSTI STRÁNKY ZVOLTE MOŽNOST „NASTAVENÍ“

3. Z ROZBALENÉ NABÍDKY VYBERTE MOŽNOST „PŘÍSTUP K ÚČTU“

4. ZVOLTE MOŽNOST „PŘIDAT UŽIVATELE“

5. ZADEJTE E‑MAILOVOU ADRESU, SE KTEROU CHCETE PŘÍSTUP DO GOOGLE MERCHANT CENTER SDÍLET

6. VYBERTE MOŽNOST „SPRÁVCE“ A PŘIDEJTE UŽIVATELE

OSLOVTE ZÁKAZNÍKY NAPŘÍČ CELOU GOOGLE PLATFORMOU

Kampaně na Google Nákupy a cílený remarketing můžou frčet! Díky kampaním na Google Shopping oslovíte nové zákazníky. Každý den. Využijte i této možnosti, jak zvýšit obrat vašeho e-shopu. Uživatelům, kteří u vás zatím nenakoupili, se pak připomenete díky efektivní strategii remarketingu. Spolu s efektivní správou dalších prodejních kanálů – PPC kampaně, inzerce na zbožových srovnávačích nebo reklama na sociálních sítích – přidáme vašemu online podnikání na obrátkách.

OMRKNĚTE DALŠÍ KNOW‑HOW ZE SVĚTA ONLINE MARKETINGU

Inspirujte se na blogu

NK Online | Fungující online marketing

Zavolejte nám

NK Online | Fungující online marketing

Napište nám e‑mail

NK Online | Fungující online marketing